CE492 Dersi kapsamındaki proje başlıkları ve detaylarına aşağıdan ulaşabilirsiniz.
Tercih Formunu da doldurarak Proje seçimleri için son tarih 26 Şubat 2024.
Tercih formlarını civil@yeditepe.edu.tr adresine Proposal Form başlığı ile gönderebilirsiniz.
Section 1 | Section 2 | Section 3 | Section 4 | Section 5 |
Doç Dr. Hakkı Oral ÖZHAN | Dr. Öğr. Üyesi Eren VURAN | Dr. Öğr. Üyesi Günseli ERDEM ALTIN | Dr. Selçuk İZ | Dr. Taner Hergüner |
Topic: Effect of PET bottle microplastics on the consistency (liquid and plastic limits) of clayey soils | Topic: Seismic Design of a 7-Story Reinforced Concrete Building | Topics: 1- Flood Mapping Using Sentinel-1 SAR Data in Google Earth Engine 2- Object Detection Using Deep Learning for Civil Engineering Applications in ArcGIS Pro | Topics: 2X 40 m. AÇIKLIKLI 4 TİP ORTOTROPİK KOMPOZİT TABLİYELİ ÇELİK KİRİŞLİ KÖPRÜLERİN SİSMİK VE DÜŞEY YÜKLER ALTINDA ANALİZİ VE MALİYET VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI GURUP 1. YAN YANA ÇELİK I KİRİŞLİ- GURUP 2. KAPALI KUTU KİRİŞLİ GURUP 3. SANDIK KESİTLİ GURUP4. ELİPTİK SANDIK KESİTLİ |
Topic:1. İZMİR AYDIN OTOYOLUNDA;
1.1. MEVCUT ÜST YAPI KALINLIKLARININ 2023 YILI TRAFİK KATEGORİLERİNE GÖRE HESAPLANACAK ÜSTYAPI KALINLIKLARI İLE KIYASLANMASI, 1.2. 2023 YILI TRAFİK KATEGORİLERİNE GÖRE YENİ ÜSTYAPI KALINLIKLARININ 20 YILLIK VE 30 YILLIK PROJE ÖMRÜNE GÖRE HESAPLANMASI, 1.3. 2023 YILI TRAFİK KATEGORİLERİNE GÖRE 20 YILLIK VE 30 YILLIK PROJE ÖMRÜNE GÖRE 1 KM OTOYOL ÜSTYAPI MALİYETİNİN HESAPLANMASI VE KIYASLANMASI, 1.4. İZMİR-AYDIN ARASINDAKİ; DEVLET YOLUNUN KULLANILMASI HALİNDE GEÇECEK TRAFİK SÜRESİ İLE OTOYOLUN KULLANILMASI DURUMUNDA GEÇECEK TRAFİK SÜRESİ ARASINDAKİ FARKIN SAĞLAYACAĞI "AKARYAKIT VE ZAMANDAN SAĞLANACAK TASARRUF MİKTARI İLE YILLIK AZALACAK KARBON EMİSYON MİKTARININ HESAPLANMASI", Topic: 2. ULAŞTIRMA VE TRAFİK MÜHENDİSLİĞİ KAPSAMINDA; “SEÇİLECEK BİR GÜZERGAHTA HIZ VE GECİKME ETÜTLERİNİN YAPILMASI”, |
4+4 iki grup olacaktır. | ÖĞRENCİLERİN BETON ÇELİK DERSLERİ İLE SAP2000 AUTOCAD EXCEL BİLMELERİ GEREKMEKTEDİR. | |||
4 students | ||||
8 students | 8 students | 8 students | 8 students |